آیا امکان تعویض و یا مرجوع کردن سفارشات آرایشی، بهداشتی و عطری وجود دارد؟


اطلاعات هر محصول آرایشی، بهداشتی و عطری در فروشگاه اینترنتی لارا، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد و فروشگاه اینترنتی لارا هیچگونه مسئولیتی در رابطه با انتخاب و یا نحوه استفاده ناصحیح محصولات نخواهد داشت.

توصیه می شود هنگام سفارش محصول، برای انتخابی مطمئن تر از لحاظ رنگ، رایحه، کاربرد و همچنین روش مصرف آن، با مشاورین فروشگاه اینترنتی لارا، مشاوره نموده و سپس اقدام به ثبت نهایی سفارش خود نمایید، چراکه پس از تکمیل خرید و ارسال سفارش برای مشتری، به دلیل رعایت کردن مسائل بهداشتی، محصولات آرایشی و بهداشتی، به هیچ عنوان تعویض و یا مرجوع نمی شوند.

همچنین در مورد عطریات، تنها تا 72 ساعت پس از تاریخ خرید و در صورت داشتن اصل فاکتور و باز نشدن بسته بندی کالا که نشان دهنده سالم بودن آن باشد و پس از تائید کارشناس امور مشتریان، می توانید از طریق پست، کالا را به فروشگاه اینترنتی لارا مرجوع نموده و معادل مبلغ خریداری شده “کارت هدیه لارا” دریافت نمایید.

همکاران ما در امور مشتریان، آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما در رابطه با خرید از فروشگاه اینترنتی لارا می باشند.
شماره تماس امور مشتریان: 02124812 داخلی 1134