سوالات متداول

 

  • چطور می توانم حساب کاربری بسازم؟
    در ابتدا از بالای صفحه اصلی وب سایت لارا در سمت چپ، از بخش “حساب من|خروج” وارد صفحه ثبت نام شوید، در بخش “ثبت نام” مشخصات مربوط به “تلفن همراه”، “آدرس ایمل”، “رمز عبور”، “نام” و “نام خانوادگی”  خود را وارد نمایید. سپس کد یک بار مصرف که از طریق پیامک دریافت کرده اید را وارد کنید و به اعضای محترم مشتریان فروشگاه های لارا بپیوندید و یا محصول مورد نظر را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه نمایید، سپس با زدن دکمه “ثبت سفارش” وارد حساب کاربری خود شده تا اطلاعات ارسال و پرداخت خود را وارد نموده و سفارش خود را ثبت نهایی نمایید.

 

  • مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
    مشتریان عزیز  مبلغ سفارش ثبت شده را می بایست از طریق درگاه بانکی موجود بر روی وبسایت لارا، پرداخت نمایند.

 

  • آیا برای خرید از فروشگاه آنلاین لارا، حتما باید در سایت عضو باشم؟
    بله، برای انجام مراحل خرید و ثبت سفارش می بایست با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، اطلاعات عضویت خود را تکمیل نمایید.

 

  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
    بله، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. در صورتیکه ثبت سفارش در روزهای تعطیل در وب سایت انجام گیرد.

 

  • آیا امکان کادو کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
    بله، شما می توانید همزمان با افزودن محصول به سبد خرید، گزینه “کادو شود؟ ” را نیز انتخاب بفرمایید.

 

  • نحوه ارسال سفارشات به چه صورت می باشد؟
    برای مشتریان عزیز ساکن تهران، سفارشات ثبت شده در روزهای شنبه تا چهارشنبه، طی 1 تا 2 روز کاری و سفارشات ثبت شده در روزهای پنجشنبه، جمعه و یا ایام تعطیل رسمی، 1 تا 2 روز کاری پس از تعطیلات ارسال خواهند شد.
    همچنین سفارشات شهرستان ها، با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند که سفارشات ثبت شده در روزهای شنبه تا چهارشنبه، طی 3 تا 4 روز کاری و سفارشات ثبت شده در روزهای پنجشنبه، جمعه و یا ایام تعطیل رسمی، 3 تا 4 روز کاری پس از تعطیلات ارسال خواهند شد.

 

  • هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
    هزینه ارسال سفارشات بالای 200.000 تومان، رایگان و برای سفارشات کمتر از 200.000 تومان، مبلغ 12.000 تومان می باشد.

 

  • آیا امکان تعویض و یا مرجوع کردن سفارشات آرایشی، بهداشتی و عطریات می باشد؟
    اطلاعات هر محصول آرایشی ، بهداشتی و عطریات در وب ‌سایت لارا ، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. توصیه می شود هنگام سفارش محصول، برای انتخابی مطمئن تر از لحاظ رنگ، رایحه، کاربرد و روش مصرف با متخصصین فروشگاه اینترنتی لارا ، مشاوره نموده و سپس اقدام به ثبت نهایی سفارش خود نمایید، چراکه پس از تکمیل خرید و ارسال سفارش برای مشتری، به دلیل رعایت کردن مسائل بهداشتی، محصولات آرایشی و بهداشتی، به هیچ عنوان تعویض و یا مرجوع نمی شوند.
    همچنین در مورد عطریات، تنها در صورت داشتن اصل فاکتور و باز نشدن بسته بندی کالا که نشان دهنده سالم بودن آن باشد، برای تهران می توانید به جای برگشت وجه تا 72 ساعت پس از تاریخ خرید به یکی از شعب فروشگاههای لارا مراجه نموده و معادل مبلغ خریداری شده کارت هدیه دریافت نمایید. برای شهرستان، مرجوع نمودن عطریات تا 72 ساعت پس از خرید، از طریق پست و توسط مشتری امکان پذیر خواهد بود.

 

  • چگونه اطمینان پیدا کنم که نمایندگی اصلی هستید؟
    فروشگاه اینترنتی لارا به مشتریان خود اطمینان می دهد که کالاهای موجود را از طریق واردات مستقیم از منابع اصلی برندهای بین المللی و یا خرید از نمایندگان وارد کننده رسمی آنها در ایران، تأمین می کند. علاوه بر این کالاهای عرضه شده در فروشگاه دارای برچسب اصالت کالا هستند که امکان پیگیری بیشتر را برای مشتریان فراهم می آورد.

 

  • اگر سفارش من به دستم نرسید چطور پیگیری کنم؟
    در صورت بروز چنین مشکلی شما می توانید با امور مشتریان تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت پیگیری های لازم در جهت رفع این مشکل انجام گیرد.

 

  • نحوه استفاده از کارت های هدیه لارا به چه صورت است؟
    کل مبلغ هر کارت هدیه تنها در یک بار خرید از شعب لارا قابل استفاده می باشد.

 

  • در صورت گم شدن کارت باشگاه مشتریان چه باید بکنم؟
    در صورت مفقود شدن کارت عضویت، با مراجعه به هریک از شعب فروشگاه های لارا یا تماس با باشگاه مشتریان می توانید درخواست صدور کارت المثنی نمایید.
    شماره امور مشتریان: 02126411632

ارسال رایگان

بازگشت وجه

پشتیبانی و مشاوره خرید